Задава се „Might and Magic Heroes 6“

Или новата част на добрата стара „Heroes of Might and Magic“ се готви за официално излизане на пазара за компютърни игри на 8 септември.

Скрийншот от пътешествията на герой върху част от картата

Новата част от култовата поредица компютърни игри „Хироус“ (както геймърите я наричат, иначе казано „Heroes of Might and Magic“) е почти готова за тестване. От Юбисофт са почти готови с проекта и обявиха, че поръчалите играта предварително ще могат да участват в публичния бета-тест от 28 Юни. Официално на пазарите в САЩ и ЕС пък ще излезе на 13 Октомври. Продължението идва повече от 5 години след последната му част, „Heroes 5“. Дългата пауза се е дължала на проблемите на партньорите за проекта на Юбисофт – Нивал, а и на желанието на разработчиците да изпипат концепциите и историите след вълната от критики, заляла ги заради петата част. В крайна сметка Нивал дори били сменени, а на тяхно място дошли Блек Хоул, които впечатлили с професионализма си.

Шестицата отново ще е базирана на ходове, както всички останали игри от вселената и отново същината на геймплея ще остане. Героите ще развиват замъците си, ще събират съкровища, ресурси, артефакти и армии из картата, ще се бият на разграфени полета. Графиката ще бъде отново триизмерна и по-детайлна от тази в петата част, но няма да има някакви съществени разлики в общата идея.

Битка между Некроманци и Хора

От гледна точка на фракции и същества, играта е микс от традиция и иновация – завръщат се познатите единици, но има и нови. Основните нации са:

  • Светата империя – светът на хората, които в течение на времето са обединили усилията си с ангелите и грифините, за да се докажат като най-силната раса в Ашан. Техните единици са: Sentinel (ъпгрейд: Praetorian), Crossbowman (Marksman), Griffin (Imperial Griffin), Seraph (Celestial), Sister (Vestal), Radiant Glory (Blazing Glory), Sun Rider (Sun Crusader).
  • Шеог – адският свят на демоните, затворени под земята заради опасността, която представляват. Техният морал има една единствена ценност – индивидуалната свобода – поради което не чувстват нужда да се обясняват защо вършат злини, убиват и безчинстват. Новият им лидер планира инвазия на останалите светове. Единици: Hellhound (Cerberus), Juggernaut (Ravager), Pit Fiend (Pit Lord), Tormentor (Lacerator), Breeder (Mother Breeder), Succubus (Lilim), Maniac (Demented).
  • Призрак - единица от расата на Немъртвите

    Сребърните градове – светът на мъртвите, произхождащ от магьосници-отцепници, заиграли се с тъмната магия. Те вече не искат да поробват останалите и да ги присъединяват към нацията си като ги убиват, а се борят просто за свое собствено място под слънцето. Единици: Skeleton (Skeletal Spearman), Ghoul (Ravenous Ghoul), Vampire (Vampire Lord), Lich (Archlich), Ghost (Spectre), Lamasu (Putrid Lamasu), Fate Spinner (Fate Weaver).

  • Островите Пао – варварите, които едно време победили демоните, но след това били поробени от останалите нации. Наскоро са се освободили, но народът им е разединен и старите вътрешни конфликти са се върнали. Демоничната заплаха ще ги накара да се борят за свободата и единството си. Единици: Goblin (Goblin Hunter), Harpy (Fury), Centaur (Centaur Marauder), Dreamwalker (Dreamweaver), Jaguar Warrior (Panther Warrior), Mauler (Crusher), Cyclops (Enraged Cyclops).
  • Хашима – орденът на магьосниците, които макар и отделени от останалите и концентрирани върху собственото си усъвършенстване, не могат да останат встрани от пророчествата на Слепите Братя за демоничната инвазия. Единици: Shark Guard (Wanizame), Coral Priestess (Pearl Priestess), Kappa (Kappa Shoya), Spring Spirit (Mizu-Kami), Snow Maiden (Yuki-Onna), Kenshi (Kensei), Kirin (Sacred Kirin)

 

Скрийншот от нападение на демони

Всяка фракция ще има своя кампания, като техните истории ще сглобяват общата сюжетна рамка. Действието ще се развива в Ашан около 400 години преди събитията в петата част. Легендарен Архангелски генерал, убит във войната със старите раси, се завръща към живота с копнеж за мъст. Под прикритието на подготовка за предстояща Демонична инвазия, той се обединява с народите на Ашан, за да унищожи древните си врагове. За негово съжаление, той подценява силата на твърде човешката династия на Грифоновите Графове, в чиято роля ще влязат играчите.

Интересна промяна ще има в геймплея – героите ще могат да избират Репутацията си – след всеки избор играчът може да се развие по пътя на Драконската кръв или по пътя на Сълзите, като от това ще следват и алтернативни крайща на сценариите и мисиите. Всички произлизат от драконска кръв. Въпрос на собствен избор е дали героят ще следва инстинктите и стремежите, които тя носи със себе си и ще напада бързо и изненадващо, или ще избере другия път – на Сълзите, пътят на мислещите и анализиращите. Докато воините на Кръвта ще са нападателни и активни, воините на Сълзите ще са защитаващи и реагиращи.

Скрийншот от екран след победа в битка

Ако при среща с многократно по-слаба армия героят я пуска да се разбяга, той ще печели точки „Сълзи“, а ако ги преследва и убива – ще се увеличава показателят му „Драконова кръв“. Двете ще могат да се развиват успоредно до един момент, но след това ще трябва да се избере само единият път. Класите на героите ще се определят от фракцията им, от афинитета им (към Мощ или към Магия) и от Репутацията им.

След недоволството от MMH5, този път разработчиците са се вслушвали много отблизо във феновете и предложенията им. Дори са взели някои техни идеи от фен-форумите и са ги вкарали в новата игра.

За повече информация, скрийншотове и модели на съществата, както и новини, съществува сайтът http://mmh6.com. Засега MMH6 ще бъде само за PC, но създателите обмислят и макверсия.

Статията е на повече от половин година, информацията в нея вече може да не е актуална.
1 коментар

Вашият коментар

Поддържани BB тагове: [spoiler], [img], [b], [u], [i] и [url]

Вход | Регистрация   |  

pipi

aide na bg