egmont kampaniq logo

Егмонт представиха „Вратата на времето“ и игрите за незадължителни книги

Мина и официалното представяне на кампанията „Лято с незадължителните книги“

Издателство „Егмонт България” представи романа „Вратата на времето” и инициативата „Приключения с (не)задължителни книги” пред малки и големи читатели в книжен център „Гринуич” в София.

Атмосферата в книжарницата беше повлияна от духа на приключенското лято, а малките гости имаха възможност да се включат в игра за спечелването на екземпляри от „Вратата на времето”. Те научиха както за предизвикателството, пред което се изправят главните герои в романа – 11-годишните близнаци Джулия и Джейсън и техния приятел Рик, така и за кампанията, която е насочена към деца между 8 и 13 години, и ще продължи през цялото лято.

Идеята на инициативата е да насърчи децата да четат повече и да ги подтикне да разнообразят задължителния списък с литература за лятото с подбрани приключенски заглавия. За целта са подготвени най-различни увлекателни загадки, забавни материали и конкурс с награди, които ще се публикуват в блога http://letniknigi.blogspot.com/. Специален списък с предложения за приключенски четива и формуляра за участие в конкурса могат да се открият в книжарниците от веригите Booktrading, Хермес, Хеликон и от книжен център Гринуич или да се свалят от тук: http://static.egmontbulgaria.com/92-downloads/Prikluchenia_s_knigi-2013.pdf.

Скоро ще започне и играта на scifi.bg, която ще допринесе към общата кампания с десетте книги от поредицата „39 ключа“!

Изображение с име: egmont-0613-loga

Публикацията не е актуализирана от повече от една година, съдържанието може вече да не е актуално към днешна дата