sharknado

Ще валят още акули

Долнопробният Sharknado се оказал такъв хит за Syfy, че вече му се готви продължение.

Изображение с име: Anthony-Petrie-Sharknado-2Както се казва, за всеки влак си има пътници. Съответно, всеки филм си има фенове, колкото и да е долнопробен. Много хора се радват на филми, които са „толкова лоши, че чак са хубави“, и именно в тях се прицели лятното ТВ-филмче на Syfy Sharknado. В него ставаше дума за торнадо, което наводнява Лос Анджелис и го пълни с кръвожадни акули, нападащи както по море, така и по въздух.

Фантастичната кабеларка на Америка редовно пуска подобни ленти, защото те са евтини, а в същото време групата от хора, интересуващи се от долнопробни филми, не е никак малка. Досега обаче много рядко са имали успех. Никой не знае с какво точно „Акулонадо“ привлече вниманието на интернет, но още преди излъчването си, името придоби популярност в социалните мрежи, а и беше отразено в медиите. Това породи небивал интерес и събра шокиращо голям рейтинг в нощта на премиерата – 1,4 милиона зрители, което за Syfy си е повече от добре.

Веднага след получаването на тези данни, продуцентите са дали зелена светлина за втори филм. За неговото подзаглавие се организира игра с гласуване в Туитър – то вече е известно и е още по-малоумно от самото акулонадо – ще се казва Sharknado 2: The Second One („Акулонадо 2: Вторият филм“). Не може да се отрече на фена, който го е измислил, че предложението му е напълно в стила на оригинала.

Каквото и да носи пари на телевизията ние се радваме – колкото повече пари за тях, толкова повече фантастични сериали за нас!

Публикацията не е актуализирана от повече от една година, съдържанието може вече да не е актуално към днешна дата