1 коментар
hunger games

„Игрите на глада“ може би ще задминат „Здрач: Затъмнение“

Вижте какво ни кара да очакваме такова нещо, както и новите телевизионни реклами на The Hunger Games.

Изображение с име: The Hunger Games
Интересна част от промоцията се реализира в края на миналата година, когато на 100 от най-популярните уебсайтове (нас ни пропуснаха) беше изпратено парче от пъзел. Феновете трябваше да обиколят всички тях, за да го сглобят и да получат този красив плакат.

Според печалбите на Fandango.com, американски сайт, който продава билети за кино няколко седмици преди премиерите на филмите, „Игрите на глада“ може да се окажат по-успешни от „Здрач: Затъмнение“. Към това умозаключение води фактът, че The Hunger Games са поставили нов рекорд за най-много предварително продадени билети. Досегашният рекордьор е бил именно Twilight: Eclipse. Въпреки че премиерата й е чак на 23 март, тийнейджърската антиутопия на Lionsgate е постигнала 83% дял от общите продажби за деня, в който заглавието за пръв път е предложено на посетителите, а именно миналия петък, 24 февруари.

Рик Бътлър, вицепрезидент и генерален мениджър на Fandango.com описва постижението като фантастичен старт и намеква, че съотношенията на продажбите на неговия сайт често отразяват и реалните съотношения, когато излязат филмите.

Възможно ли е мегахитовата втора част на „Здрач“ да бъде задмината от дебюта на Дженифър Лорънс като Катнис Евърдийн? Зиги Камаса, изпълнителен директор на Lionsgate UK, определено вярва в успеха: „Романите от поредицата „Игрите на глада“ и тези от „Здрач“ вървят еднакво добре на книжния пазар, така че се надяваме успехът на филмите също да е такъв. Дори имаме повече шансове – „Игрите на глада“ се възприемат добре както от момчета, така и от момичета, защото има много екшън, който допада дори и на възрастните. Тук имаме и повече дълбочина, политически послания, критика към риалити-форматите по телевизията„, хвали се той.

Най-вероятно е прав. Наближаващата премиера е развълнувала дори Уолстрийт, където акциите на Lionsgate се търгуват на много по-висока цена. Инвеститорите вярват, че очакваният финансов успех на The Hunger Games ще оправдае вълнението около компанията на фондовия пазар.

Изображение с име: hunger games katniss effie
Дженифър Лорънс вероятно ще трябва тепърва да привиква на живота като суперзвезда.

От друга страна пък, актьорите не искат да бъдат сравнявани със „Здрач“.“Не е честно да ни сравняват постоянно, защото това създава огромни очаквания за представянето ни в бокс-офиса„, казва Джош Хъчърсън, един от основните актьори. „Успехът на „Здрач“ е феноменален и много трудно достижим. Двата сюжета са много различни. Има някои прилики – и двете са адаптации на популярни тийнейджърски книги, имат и любовни елементи. Но в „Здрач“ става дума за вампири и върколаци, докато при нас нещата се развиват във футуристичен свят, който е много реалистичен. При нас става дума за оцеляване и даване на власт на народа.

Опитвам се да не мисля за това. Hunger Games не са Twilight, и, въпреки че постоянно ни сравняват, е твърде рано да очакваме да постигнем феномена на „Здрач“, съгласява се и Дженифър Лорънс с колегата си. „Ако наистина постигнем някакъв невероятен успех, вероятно ще трябва да се сбогувам със свободата и спокойствието си„, жалва се младата актриса.

Е, нещата определено не изглеждаха толкова розови, когато за пръв път писахме за филма, но ето че си идват на мястото. Явно от компанията правилно са преценили ситуацията, когато са започнали да мислят за следващите филми още при планирането на този.

За да подсили промоцията (спомнете си огнения плакат), Лайънсгейт пусна и телевизионни реклами – няма много невиждани досега сцени, може би 1-2, но сме длъжни да ги покажем. Нищо чудно да започнат да ги въртят и по нашите телевизии в най-скоро време.

Бутон за зареждане на YouTube видео

Бутон за зареждане на YouTube видео

Публикацията не е актуализирана от повече от една година, съдържанието може вече да не е актуално към днешна дата