- АвторПубликации
- 19 ное. 2015 в 15:35 #38044
Кал
Участник64 RepliesНапълнете очото. / Feast your eyes.
+ Интервю с Димитър Петров в „Под моста“
„Национално предизвикателство Един милион: Да направим българския сериал „Златната ябълка“ световно събитие“.
Това е името на започналата вчера кампания, чиято цел е до 26 ноември да бъдат достигнати 1 милион гледания в You Tube на трейлъра на първото българско анимационно фентъзи.
Създателите на анимацията „Златната Ябълка“, която представя българските митове и легенди, искат да я превърнат в световно събитие чрез подкрепата на световната интернет аудитория, доказана с такъв голям брой гледания на трейлъра. Те призовават всички българи да я споделят с приятелите си.
Това ще даде основание на авторите да преговарят с големи анимационни компании и разпространители и да ги убедят да инвестират в реализацията на целия проект.
А те са от студио „Змей“ – 25 души от 6 страни – млади български аниматори. Завършили университети в чужбина, те участват в проекти на големи анимационни компании от Европа и САЩ. В свободното си време обаче вече три години работят на доброволни начала по спечелилата сърцата им „Златна ябълка“.
За да вършат това, те са силно мотивирани – от любовта към българските народни приказки, митове и легенди. Надяват се да провокират чужденците да открият, а българите – да преоткрият, богатството на народното ни творчество. Вярват, че така могат да спомогнат за развитие на българската анимация, която рядко реализира големи проекти.
Анимационният сериал „Златната ябълка“ е насочен не само към детската аудитория, защото представя проблемни ситуации, интересни и за възрастния зрител. Децата ще харесат приключението и екшън елементите, а на по-зрялата публика ще допаднат екзотичната среда, многопластовия сюжет и съвременните теми.
- АвторПубликации
- Трябва да влезете в профила си, за да отговорите в темата.