2 коментара
sharknado-2-the-second-one-new-york-city-syfy

„Акулонадо 2“ чупи рекорди

Шокираща популярност за второто торнадо с акули – с него са туитнати над един МИЛИАРД импресии!

Anthony-Petrie-Sharknado-2Този свят не отива на добре. Вероятно сте чували много хора да казват тази фраза по различни поводи. Но ето, че днес получихме поредното доказателство за нейната истинност. Пародийният телевизионен филм Sharknado 2: The Second One счупи всякакви рекорди и разби всички очаквания на пух и прах като постигна невъобразима популярност в туитър – над 1 000 000 000 (МИЛИАРД!) импресии от туитове в социалната мрежа. Така „Акулонадо 2“ действително се превърна в кулминацията на седмицата с абсурдни филми за акули по Syfy.

Това тотално обезглавява досегашните постижения на кой да е епизод от „Игра на тронове“ или „Сървайвър“, както и поставя нов рекорд за най-популярен в социалните мрежи телевизионен филм. Около деня и часа на излъчването си, филмът е бил в топ 10 на най-обсъжданите теми в САЩ – с повече споменавания от #MileyCyrus в деня на наградите на MTV, от #transformers 4, #thelegomovie и #godzillamovie в дните на съответните им световни премиери.

Разбира се, в този един милиард се включват и лошите туитове, тоест тези с негативна оценка за филма. Но това си е търсен ефект. И гордото прес-съобщение от телевизията-продуцент Syfy, озаглавено „Sharknado изяжда света“, не се и старае да го крие. Целта на съществуването на тези филми е именно да бъдат максимално зле – явно това е много силен мотиватор за аудиторията, на която й е писнало всеки филм да се бори за високо качество.

Рейтингите също са рекордни – 3,9 милиона зрители, което е със 183% повече от премиерата на първото „Акулонадо“. Филмът също е постигнал по-високи рейтинги от сериала Extant и риалитито So You Think You Can Dance, излъчвани по същото време.

Въодушевени от успеха, Syfy ще повторят филма отново утре и вдругиден. Ако следваме логиката на първия филм, рейтингите тогава би трябвало да са още по-големи. Въпреки че логиката тук няма място – всички очакваха продължението да се представи по-зле от оригинала, както по принцип е редно. Не смеем и да си представяме какво ще измислят за трети филм.

shark_by_tara_425Водещата актриса, Тара Рийд, също се възползва от неочакваните постижения на филма, заради който някой отново чу за нея след „Американски пай“. Днес тя е пуснала на пазара нов парфюм, наречен Shark by Tara. Едно флаконче струва 25 долара и представлява „лек и освежаващ аромат за ежедневно ползване. Миксира различни цветя с цвят на лавандула, който е любимият на Тара, ледена мента, виолетка, лимон, жасмин, тубероза, синя роза и др.“ Дали Тара Рийд ще стане новата Бритни Спиърс на парфюмите? Не бихме заложили на това, но пък актрисата вече ни изненада с неочаквания възход в кариерата си. Та, ако искате да миришете на акулонадо, ето как можете да го постигнете.

Е, от цялата работа има и нещо положително – кабеларката ще се нагуши с повече пари, отколкото е сънувала, че може да изкара с подобна продукция, а с многото подготвяни вълнуващи проекти такива ще им бъдат необходими, ако все пак преценят, че е добре поне в част от продукциите си да вложат някакво качество. Понякога и най-тъпата идея може да се окаже брилянтна, за което можем само да свалим шапка на болните мозъци, които са я родили.

Публикацията не е актуализирана от повече от една година, съдържанието може вече да не е актуално към днешна дата