the bubble

Мария Бакалова с Дейвид Духовни, Карън Джилън и Педро Паскал в комедия

Netflix направи много интересна маркетингова кампания за филма The Bubble.

Преди два дни Netflix пуснаха тийзър за филм, наречен Cliff Beasts 6: The Battle for Everest: Memories of the Requiem („Скални чудовища 6: Битката за Еверест: Спомени за реквиема“). Леко долнопробен филм, в който група учени и обикновени хора се борят с динозаври.

Бутон за зареждане на YouTube видео

Ако не сте чували за други филми от поредицата Cliff Beasts – не се притеснявайте, Netflix пуснаха и видеа, в които да обяснят какво се е случило в първите пет филма и каква всъщност е тази поредица:

Бутон за зареждане на YouTube видео

Все още ви е странно? Отново, не се притеснявайте – ето и по-подробен разказ от актьорите:

Бутон за зареждане на YouTube видео

Чакайте малко – виждаме Дейвид Духовни и Карън Джилън, които със сигурност познаваме съответно от „Досиетата Х“ и „Доктор кой“ / „Пазители на галактиката“ / „Джуманджи“, но тук те се представят с други имена?

Правилно се досещате – такива филми всъщност не съществуват. Цялата рекламна кампания всъщност е за филма The Bubble („Мехурът“), който изобщо не е епично екшън фентъзи. Всъщност е комедия за снимките на измисления филм в условията на пандемия. Ето истинския трейлър:

Бутон за зареждане на YouTube видео

Режисьор е Джъд Апатау, като той е и един от сценаристите. Другият е сценаристът и продуцент от South Park Пам Брейди. В главните роли е цяло съзвездие от първокласни актьори, включително нашата Мария Бакалова, която беше номинирана за Оскар след дебюта си като актриса в „Борат 2“.

Засега изглежда, че филмът няма да е фантастика (въпреки че става дума за заснемане на фантастика), но има моменти в истинския трейлър, които намекват, че може да има още един обрат и все пак да има фантастични елементи (а може би става дума просто за халюцинации и метафорични смесвания на филм с реалност).

Не всички шеги в трейлъра са сполучливи, но концепцията със сигурност е забавна, харесваме много от актьорите тук и свежата маркетингова кампания заслужава да бъде възнаградена с висок зрителски интерес. Към който ние със сигурност ще се присъединим.

Поздравления получават и потребителите на youtube, които се присъединиха към шегата със своите коментари под гореспоменатите клипчета. В текстовете си хората се преструват, че са гледали първите части на „Скални чудовища“, коментират актьорите и качествата на предишните филми по забавен начин.

Датата за премиерата също е подбрана много подходящо – 1 април.

Публикацията не е актуализирана от повече от една година, съдържанието може вече да не е актуално към днешна дата