The-Witcher-Netflix-Banner-Header

Светът ще гори, но и зад кадър се вижда пушек

Въпреки хубавите трейлъри за втората половина на трети сезон „Вещерът“ страда от намалена аудитория, така че едва ли сериалът ще оцелее дълго след напускането на Хенри Кавил.

Трите епизода, които остават от трети сезон на The Witcher, се рекламират по-усилено и от първите пет. Причината е в намалелия зрителски интерес. Според данни на рейтингова агенция, премиерата на трети сезон отново е събрала над 1 милион зрители в САЩ, но е гледана от 15% по-малко хора спрямо втори сезон (1,1 милиона души спрямо 1,3 милиона преди две години). По-страшното е, че епизод 3х5 е гледан от 60% по-малко хора, отколкото епизод 3х1. Така, при постепенен спад, последният епизод от първата половина е събрал само малко над половин милион души пред екраните.

Netflix обаче иска абонатите си да се върнат обратно пред екраните за скъпата фентъзи продукция по книгите на полския писател Анджей Сапковски и затова полага особени усилия да рекламира втората част на сезона, в която ще се покажат три епизода. Само вижте какъв зрелищен трейлър са ни пуснали:

Бутон за зареждане на YouTube видео

В света на Вещера назрява голям катаклизъм, но фокусът на Гералт продължава да бъде върху опазването на Сири. Йенефер явно също е взела задачата присърце.

Както знаем, предстоящият финал на трети сезон ще бъде и финал за Хенри Кавил в главната роля. От четвърти сезон ще гледаме Лиъм Хемсуърт в ролята, като актьорският състав е обещал промяната да изглежда натурално.

Не само това обаче е причина зрителският интерес да намалява. Често критикуват трети сезон, че се отличава твърде много от книгите, а персонажите му не са достатъчно добре разработени – проблем, който се наблюдава още от първи сезон, ако питате нас.

Последните епизоди излизат на 27 юли, а ето и още един трейлър към тях, пуснат по-рано миналата седмица.

Бутон за зареждане на YouTube видео

Публикацията не е актуализирана от повече от една година, съдържанието може вече да не е актуално към днешна дата