cinema lights 2

Нови трейлъри за „Дюн“, „Шанг-Чи“, „Ловци на духове: Наследство“

Вижте най-пресните реклами за Dune, Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings и Ghostbusters: Afterlife

Отново се насъбраха трейлърчета на познати проекти за обща статия, така че – споделяме ги!

Започваме с „Дюн“, от който всички очакват да е шедьовър. Новите реклами са събрани в едно клипче, като всяка от тях акцентира върху един от героите, дори и по-второстепенните. Липсва фокус върху злодеите от семейство Харконен, но може би те се пазят за втория филм – нека не забравяме, че този сега ще адаптира само първата половина от първата книга. Логично е, като ще се прави филм, да се планира и втората половина от книгата, но засега Legendary не избързват, тъй като не се знае колко успех ще има първият филм и какво ще бъде финансовото състояние на студиото след една година в обстановката на пандемия. Както и да е, да се фокусираме върху настоящите реклами, които сами по себе си са достатъчно яки. Премиерата на Dune е на 15 октомври.

https://www.youtube.com/watch?v=RvHytPmwXuU

Продължаваме с огромните усилия на Марвел да промотират своя нов супергерой Шанг-Чи и неговите 10 пръстена. През последните 2 седмици са пуснати цели 3 трейлъра, което започва да става притеснително. Ако се хвърлят толкова милиони за тежък маркетинг, дали наистина публиката има чак такъв интерес към новата продукция? Показваме ви само два от тях, тъй като в третия не са включени различни кадри. Премиерата на Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings е на 3 септември.

Бутон за зареждане на YouTube видео

Бутон за зареждане на YouTube видео

Завършваме с филма, който има потенциал да възроди или да убие окончателно франчайза „Ловци на духове“ (и май ще е второто, противно на цялото окуражаване което медиите му оказват). Женският вариант на Ghostbusters от 2016 г. не проработи и затова сега се пробва с детски такъв. Новото видео не е трейлър, а видео зад кадър, в което ни се разказва за снимачния процес. Премиерата е на 11 ноември.

Бутон за зареждане на YouTube видео

Публикацията не е актуализирана от повече от една година, съдържанието може вече да не е актуално към днешна дата