
Dead Boy Detectives – спрян, Spellbound – подновен
„Мъртви момчета детективи“ няма да има втори сезони, но пък „Обвързана с магията“ ще покаже своя съвсем скоро.
Не всичко е честно в света на сериалите. Понякога харесвани продукции биват спирани след само един сезон, а мразени такива получават още и още епизоди. Но в крайна сметка, важно е количеството зрители, а не отношението им…
Такъв е случаят с Dead Boy Detectives и Spellbound.
„Мъртви момчета детективи“ има оценка 7.5 в IMDB и 92% в Rotten Tomatoes. Критици и публика хвалят наляво и надясно разклонението на The Sandman, но въпреки това Netflix отказва да поръча втори сезон. Вчера са обявили, че го спират, без дори да дадат обяснение.
Разказва се за двама младежи, които бягат от смъртта като стават детективи в света на свръхестественото.
Факт е, че сериалът не беше тотален хит – със само 3,1 милиона гледания в първите си три дни и три седмици в топ 10 (с върхово постижение – второ място) – завиден резулат за повечето продукции, той не може да се сметне за успех предвид бюджета си. Така 4 месеца след премиерата на първи сезон имаме окончателно потвърждение, че не са натрупани достатъчно гледания, за да се стигне до втори. Уви, това е поредният сериал спрян след само един сезон, което продължава да убива желанието ни да се захващаме с нови сериали на тази платформа.
От своя страна „Обвързана с магията“ е с оценка 3.8 в IMDB и дори не е събрал достатъчно ревюта за критически консенсус в Rotten Tomatoes, но ще пусне втория си сезон още на 20 септември тази година.
Разказва се за 15-годишна балерина, която се мести от американската провинция в Париж, за да учи балет, но открива, че има магия в кръвта си. Сериалът може да се смята за разклонение на Find Me in Paris – с подобни теми и локации, но с вещерство вместо пътуване във времето.
Ние чуваме за този сериал чак сега. Трудно е да се намерят данни за гледаемостта на Spellbound, но явно тя е по-голяма, въпреки негативните отзиви. И най-важното – достатъчно голяма, за да оправдае бюджета, който е среден по размер – 15,3 милиона долара са инвестирани в 26-те епизода на първи сезон.