3 коментара
destiny

Destiny чупи рекорди

Новата игра печели на създателите си стотици милиони долари и стотици награди и номинации.

Рядко пишем за игри, но преди време ви разказахме за един интересен нов проект – Destiny, който изглеждаше доста обещаващо. Потенциалът явно се е реализирал повече от добре, защото с излизането си на пазара преди няколко дни, играта счупи ред рекорди. Само за 5 дни продуктът е изкарал 300 милиона долара, а предварителните продажби и първият ден са избили чудовищния бюджет от половин милиард долара по-малко от 24 часа след премиерата. Така Destiny се превърна в най-успешната игра (от нов франчайз) по отношение на предварителни продажби, продажби в първия ден от излизането, както и като причина за продажби на конзоли PS4.

Сюжетът на Destiny се развива 700 години в нашето бъдеще. Човечеството е минало своята Златна ера, след което е станало жертва на заплаха от друг свят. Останал е само един град, в който могат да живеят хора, а те дори не си спомнят каква е била тази заплаха и как е затрила предците им. Над главите им обаче се носи огромен сферичен космически кораб, наречен The Traveller. Той също е продукт на мистериозна извънземна раса, но неговата цел е да пази последните представители на човечеството.

Бутон за зареждане на YouTube видео

Въпреки че ревютата на критиците не описват играта като феноменална (мнозина не са доволни от повтарящите се елементи и неособено силната история), но продуктът и неговият маркетинг явно са достатъчно силни, за да преборят недостатъците.

Един от най-хвалените елементи на играта е пуснатият наскоро първи рейд, наречен Vault of Glass. Той е описван от разработчиците като „най-трудното нещо, което някога сме правили“. Наистина, на геймърите им отне доста време да минат рейда (до него се допускат само играчи с ниво над 26), а първите успели са постигнали победата след цели 11 часа игра. Очаква се рейдове и други интересни събития да се пускат поне 2-3 пъти на месец.

Ерик Хиршбърг, управител на Activision Publishing е обявил, че потребителите са участвали в над 137 милиона събития в играта – мисии, модове и др. „Феновете са играли над 100 милиона часа през първата седмица. Това ангажиране на геймърите с играта може да се мери например с Call of Duty, който е очевиден лидер. Destiny е платформа, която тепърва ще расте и еволюира. Ние ще работим отблизо с нашите партньори от Bungie, за да осигурим дълголетие и постоянна свежест на този продукт.“

Ако някой от нашите читатели вече е пробвал играта, може да сподели своето мнение за нея – отговаря ли тя на очакванията и струва ли наистина стотиците милиони, наляти в нея?

Публикацията не е актуализирана от повече от една година, съдържанието може вече да не е актуално към днешна дата