snowpiercer

Netflix вади 50 милиона за филм с чудовище

Режисьорът Джун-Хо Бонг, станал известен със Snowpiercer, сключи сделката на живота си с Нетфликс.

Откакто е тръгнала през 1997 г., Нетфликс постепенно се е позиционирала като световна марка. Днес сайтът е достъпен в 87 различни зони, а съдържанието постоянно се допълва и разширява, за да угоди на гладната за забавление публика. Netflix продуцира собствени сериали и филми от 2012 г., а тази седмица направи първата си наистина голяма инвестиция.

Реципиентът е южнокорейският режисьор Джун-Хо Бонг. Той стана известен със Snowpiercer – независимо продуцирана фантастика, която със скромен бюджет успя да постигне доста повече слава и приходи, отколкото се полага на филм в такъв мащаб. Следващият проект на азиатеца е филм с чудовище, който ще бъде продуциран от Нетфликс на цена от 50 милиона долара! Партньор на начинанието ще бъде фирмата Plan B на Брад Пит.

Във филма вече са се навили да участват таланти като Джейк Гиленхал, Тилда Суинтън, Пол Дано, Кели Макдоналд и Бил Най. В него ще става дума за чудовище с благ нрав от азиатския фолклор, на име Окджа. То ще се сприятели с момиче от провинцията и двамата заедно ще се изправят срещу света. „За мен светът около Окджа и момичето ще бъде истинското чудовище във филма. Искам да заснема странното пътешествие и приключение на двама герои през злонамерен свят по оригинален начин“, казва Бонг.

jun

Режисьорътг е изключително доволен от сделката, защото е подходил към търсенето на финансиране за проекта си без особени надежди. „Трябваше ми по-голям бюджет, но и абсолютна творческа свобода. Нетфликс ми осигуриха и двете, а те рядко вървят ръка за ръка.“

Бонг е популярен в родината си още от 2006 г., когато засне ужаса The Host. Въпреки че не беше особено интересен, филмът стана рекордьор по печалба, като събра най-много приходи от всички корейски филми, правени дотогава, че и досега. Сега е шансът на Бонг да задмине собственото си постижение. Филмът ще излезе в началото на 2017 г.

От страна на Нетфликс пък интересът не се ограничава само до конкретния проект. Те скоро ще пуснат услугите си в Южна Корея и с тези 50 милиона не само правят смела инвестиция, но и си спечелват благоразположението на местния пазар за години напред.

Публикацията не е актуализирана от повече от една година, съдържанието може вече да не е актуално към днешна дата