talasymski istorii

Да поиграем на „Таласъмски истории“

Настолната игра на Никола Райков е хит като детските му приказки-игри.

Напук на схващането, че за автор-самиздат е почти невъзможно да стигне до аудиторията, Никола Райков пожъна огромни успехи с приказките-игри „Голямото приключение на малкото таласъмче“, „Още по-голямото приключение на малкото таласъмче“, „Добросъците“ и „Приказка от два свята“, които продаде в многохилядни тиражи. Сега творчеството му се разпростира върху още една среда – настолните игри.

Обявена едва в края на миналата седмица и все още неизлязла на пазара (дебютът ще е на 30 ноември), „Таласъмски истории“ вече е продала над 600 бройки под формата на предварителни поръчки. Резултатът е съпоставим с тези на някои от най-известните настолни игри в света.

Играта е дело на родния детски фантаст и на неговия екип (художник е Мая Бочева, за чиито проекти и преди сме информирали) и е частично базирана на изключително популярната му книга-игра „Голямото приключение на малкото таласъмче“, която е носител на 7 награди и номинации и до момента е продала над 10,000 броя в България.

Изображение с име: talasymski istorii 1

„Таласъмски истории“ е семейна кооперативна игра, в която играчите не се съревновават помежду си, а трябва да действат отборно, за да постигнат целта си. Вълшебният лабиринт от над 500 игрални полета е дело на известната българска художничка Мая Бочева. Той ще ви отведе на приключения из познати и непознати места в 4 игрови зони – Голямата планина, Дълбоката река, Тъмната пещера и Омагьосната гора. Целият проект включва още и 40 игрови карти, 33 специални предмета, 4 таласъмски карти, фигурки и зарчета, борд за отчитане на времето и дори автентична старинна монета и ювелирна торбичка от кадифе.

Тумбалумбаланчо, Мощуручко, Страхопашка и Дудушанка трябва да действат заедно, за да преодолеят препятствията по пътя и да стигнат навреме до къщата на автора. Всеки разполага с различно специално умение и собствено зарче, но дали е готов да размени своето число с това на друго таласъмче в името на общата цел?

„Беше предизвикателство“ споделя Никола Райков. „Трябваше да работим с 5 различни производителя, за да реализираме визията ми, така както исках. Доволен съм от крайния резултат. От години имах идея за този проект и ето, че най-после успяхме да го осъществим. Вдъхновяващо е да се види с каква ентусиазъм реагират родителите и децата.“

До 28 ноември можете да си поръчате играта от нейния сайт, където още се продава с отстъпка и безплатна доставка. След 30 ноември, когато започват официалните продажби, отстъпките ще отпаднат.

Публикацията не е актуализирана от повече от една година, съдържанието може вече да не е актуално към днешна дата