tv-front

Реклами за Iron Fist, Luke Cage, The Good Place

За бойните сцени в „Железния юмрук“, за музиката в „Люк Кейдж“ и едно зайче в кофа от „Доброто място“.

Впечатлиха ли ви боевете в „Железния юмрук“? Ако да, то маркетингът обещава във втори сезон буквално да бъдете отвяни. Към екипа на сериала се присъединява координаторът на каскади Клейтън Барбър, който започва да работи още през 1993 г. На него се дължат битките в „Уокър, тексаския рейнджър“, „Аватар“, „Черната пантера“ и още много филми и сериали. Рекламната кампания на следващите епизоди от Iron Fist силно набляга именно на този елемент, дори повече отколкото на сюжета. В клипчетата долу наистина се показва изобилие от красиви боеве. Новите серии излизат вкупом на 7 септември.

Бутон за зареждане на YouTube видео

Бутон за зареждане на YouTube видео

Ново рекламно клипче има и от „Люк Кейдж“, но там се набляга на музиката и преживяването на нейните композитори. Втори сезон вече е на линия и феновете вероятно вече са го гледали, но Netflix държат да не забравяте за вселената на „Защитниците“.

Бутон за зареждане на YouTube видео

За финал – нещо по-сладко и без рап. Първата реклама към трети сезон на „Доброто място“ (или „На по-добро място“) не показва никакви сцени от предстоящите епизоди, а вместо това ни трогва и разсмива с образа на зайче в кофа. Гласът зад кадър звучи като да е от доброто място, но накрая един зловещ шепот вкарва малко мистерия и притеснение. Учудващо, въпреки че тийзърът не показва нищо, феновете са много доволни от него и повечето коментари гласят, че няма нужда от истински трейлър, защото сезонът така и така ще се гледа. Той дебютира на 28 септември.

https://www.youtube.com/watch?v=s8ANH0Rhyuc

 

Публикацията не е актуализирана от повече от една година, съдържанието може вече да не е актуално към днешна дата