Ubisoft не чака пари от Assassin’s Creed

Ползите от филма не се изчерпват само със сухото.

Assassins-Creed-Movie-PosterАдаптирането на игра за големия екран винаги носи голям риск. Колкото и да е успешно и популярно заглавието сред геймърите, приходите от кинаджиите рядко са големи, а одобрението на критиците към резултатите от подобни начинания обикновено клони към нулата. Правилото се доказа и от Warcraft, който в САЩ е пълен провал и единствено силното международно представяне, и по-конкретно това в Китай, спасява продуцентите му от финансова загуба. Въпреки това обаче нови опити продължават да се правят и от Ubisoft наскоро разкриха защо – става дума за елементарен маркетинг на основния продукт, а именно поредицата от игри.

Признанието идва от Ален Кор, директор на Ubisoft в Европа. В интервю той е споделил, че не очаква филмът Assassin’s Creed да бъде особено рентабилен. „Няма на направим много пари от него. Това е повече маркетинг, помага на имиджа на марката. Въпреки че ще изкараме известна сума, не това е целта на филма. Целта е да представим Assassin’s Creed на повече хора. Имаме основната си фен-база, но искаме да разширим франчайза и да привлечем към него много повече хора, които, може би, след филма ще си купят игрите“.

Новината е добра за феновете, защото означава, че независимо от представянето на Assassin’s Creed в бокс-офиса, Ubisoft няма да промени дългосрочната си програма кой знае колко. Филми като Splinter Cell и Watch Dogs (също по игри на тази компания) няма да излязат от плановете. А задачата да се изкара печалба наистина изглежда трудна, при положение че в САЩ филмът излиза една седмица след Star Wars: Rogue One и успоредно с космическата драма Passagers на Дженифър Лоурънс и Крис Прат. Нещо повече, ако творческият екип е освободен от мисълта за това колко пари ще изкара продуктът им, то те могат да си позволят повече свобода и иновативност.

Това се потвърждава и от следващото изявление на Ubisoft, този път без конкретно лице като източник, тоест, от ПР-отдела: „Основната визия на Юбисофт е да създава преживявания и забавление от най-високо качество. За филма Assassin’s Creed работихме отблизо с партньорите ни от New Regency и 20th Century Fox, както и с талантливите екип и актьорски състав от самото начало, за да се уверим, че ще доставим качествено преживяване за нашите фенове. Силно вярваме в нашия бранд и способността му да се хареса както на геймърите, така и на кинолюбителите“.

Това звучи като лош опит да се замаже казаното от европейския директор, да не би някой да си помисли, че щом не се очакват пари значи се кара през просото, но все пак потвърждава горните заключения. А че всички полагат старания за успех и качествен продукт, така или иначе е ясно. Точно колко се стараят можете да видите в следващото клипче:

Assassin’s Creed излиза в България на 30 декември, седмица след световната премиера.

Статията е на повече от половин година, информацията в нея вече може да не е актуална.
1 коментар

Вашият коментар

Поддържани BB тагове: [spoiler], [img], [b], [u], [i] и [url]

Вход | Регистрация   |  

Мирослав Димитров

Фен съм на сагата, на повечето от игрите, НО все пак си мисля че щеше да е по-добре ако бяха продали правата на някоя хитова кабеларка като Нетфликс или Амазон / вече и във филмовия бизнес 😉 / и да се направи един качествен сериал който се развива през вековете като всеки следващ сезон ни показва различен асасин 😉 . Вярно е, че този филм няма да е хит, но аз ще си го изгледам на кино защото смятам че Майкъл Фесбендър е добър актьор и сюжетната линия е добра, ама да видим ! 🙂